Bootleg projekt globen 4:e maj 2009

......... 2009-05-27 | 20:21:34 | Allmänt
Har ni filmat den 4:e maj? Skicka allt till [email protected]!!!

Jag heter Emil Anttila och jag ska/håller på att göra en bootleg av metallicas konsert den 4e maj i globen. Jag ska ladda upp den, så den kommer att vara gratis och tillgänglig. Men skicka in om ni har videos till mej så att det blir en riktigt bra bootleg.

Jag heter emilanttila på youtube så där kommer alla videos finnas, kommer även länka till dem här.

Här kommer jag skriva hur det går med redigeringen och även länka till nedladdningssidor där jag laddar upp de klara videos.

Saknas en hel del till vissa låtar, försöker få fram fler videos men det går segt.

Har just nu 308 videos, 38gb.






OBS!!! OM NI HAR VIDEOS TILL DE LÅTAR JAG ÄR KLAR MED SÅ SKICKA IN ÄNDÅ, OM DE ÄR

BRA SÅ KLISTRAR JAG IN DEN I PROJEKTET!!!







1. That Was Just Your Life (saknas mycket material)
2. The End of the Line (saknas mycket material)
3. For Whom The Bell Tolls (Klar)
4. Holier Than Thou
5. One
6. Broken, Beat & Scarred (saknas mycket material)
7. My Apocalypse
8. Sad But True
9. Welcome Home (Sanitarium)
10. The Judas Kiss (Klar)
11. Kirk Solo #1 (Klar)
12. The Day That Never Comes (Klar)
13. Master Of Puppets
14. Blackened
15. Kirk Solo #2 (Klar)
16. Nothing Else Matters
17. Enter Sandman (saknas mycket material)
18. Am I Evil? (Klar)
19. Motorbreath (MetonTour) (saknas mycket material, i värsta fall så används MetonTour videon)
20. Seek and Destroy (saknas mycket material)



De som har bidragit med videos:
(Forumet) = www.metallica.nu/forum

Niclas "nicce"
Adam
Nastycrew (forumet)
Gadden (forumet)
IroncooP
Thomson125
freddesvensson (forumet) http://www.rocksvensson.se
Jim Andreas Lindh, Kungälv (Hollow)
Reza Swedie
Rickard "Breiden" Breidenskogh
Larsson
Nygren
Artekovec
79Bomber
Babbi
Fredrik Allbrink
FREAKSHOWparade
Lucas "LQZ" Lindgren


Kommentarer
Tobias
2009-05-27 | 22:10:20
URL:

Skriva gärna att även jag är från forumet ;)



// Thomson125

Anttila
2009-05-27 | 17:58:17
URL: http://metallicagloben.blogg.se/

Och den heter?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella