Uppdatering 27:e Maj

......... 2009-05-27 | 21:04:20 | Allmänt
Fått in ca 7 klipp till och det är några som jag kontaktat som kommer skicka lite klipp. Jag har riktigt spammat youtube, skickat PM till ca 200 videos, (ca 50 pers). Det var en som sa nej, en tyckte jag tjatade och inte hört mer efter de, sen säkert några som inte ens orkar svara.

Jag funderar på att sluta tänka att jag ska börja med redigeringen snart. Och att bestämma att den 1:a juli så börjar jag med det material jag har.

That was just your life
Judas Kiss
Broken, beat & scarred
Motorbreath


...är de låtarna som jag har pinsamt lite videos på. De andra har jag relativt mycket men det är bara ett fåtal som jag har jätte bra videos på.

Det jag har samlat in hittils: 219 videos (23 gb)

// Anttila

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella