Redigeringen börjar 1 Juli 2009!!

......... 2009-05-28 | 01:42:35 | Allmänt
Jag har bestämt mig för att vänta med redigeringen tills den 1:a Juli, just för att under tiden försöka få in så mycket videos som möjligt för att göra en så bra bootleg som möjligt.

Kanske börjar tidigare beroende på hur mycket material jag får in. Eventuellt börjar jag med någon enstaka låt som jag har mer än nog med videos. Eller om jag har en låt som jag har jättebra videos på till 70%, så kan jag ju redigera den, spara projekt och lägga upp resultatet här, och sen om jag får bra videos på de resterande 30% så är det bara att öppna projektet och lägga till den videon då 70% av låten redan är redigerad.

The day that never comes är först på listan iallafall, jag har videos som jag är nöjd med som täcker 90% av låten, men det är 3 videos som finns uppe på youtube som jag vill ha orginalen på som täcker de sista 10%.

Så kolla i bloggen för uppdateringar och videos!!

// Anttila

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella