Uppdatering 15:e Juni!

......... 2009-06-15 | 17:17:53 | Allmänt
Idag så hämtade jag 3 dvd skivor som innehöll hela 4:e maj konserten inspelad med HD kamera från läktarn på kortsidan.

Jag lyckades kontakta Losrutados via youtube vilket inte var lätt, många försöker kontakta honom för att få hans klipp och han vart bannad från youtube, men han skapade nytt konto och jag lyckades övertala mej att få de han filmade från konserten.

Videoklippen jag fick var kanon! Och är ett stort bidrag till projektet, många låtar som jag inte hade speciellt bra klipp på har jag nu.

Tack så mycket Janne "Losrutados" och numer "jajairse" på youtube!

Här är en låt som han har filmat:


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella