Hjälp till och samla in!!!

......... 2009-06-02 | 01:55:24 | Allmänt
Hjälp till och samla in!!!

Jag har redigerat The day that never comes och kirk solo # 1.

Men jag behöver mer videos!!!

Jag har lite videos till varje låt men om jag redigerar dem nu så kommer de bli grymt mycket sämre än så som the day that never comes blev. Jag behöver mer videos och om det går i denna takt så kommer bootlegen vara klar sommarn 2010....

Om jag inte får mer videos kommer jag kanske redigera 3 videos till, sen vänta på fler (i månader?) eller redigera alla låtar fastän resultatet kommer inte bli bra..

Hälp till och samla in videos, skicka om du har, eller fråga din kompis som var där, eller mormor!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella