For whom the bell tolls

......... 2009-06-17 | 08:49:55 | Allmänt
Uppdatering 18:15:

Färdig nu med for whom, lite små redigeringar kommer ske och förhoppnignsvis så får jag tag i original filen till ett klipp, men iaf så har jag laddat upp resultatet på youtube:





Idag så har jag börjat med For whom the bell tolls, jag har mycket bra videos till den så jag tänkte att jag kunde redigera den, men det är en video som kommer användas till 40% av låten som är jättebra men tyvärr är den nedladdad från youtube så det är inte original filen och alltså i sämre kvalité.

Ganska irriterande när man vet att det finns en kopia som är i mycket bättre kvalité, jag har försökt få tag i han som filmade men han har inte svarat, får fortsätta tills jag får tag i den. Men medans jag försöker terrorisera han så får den sämre kopian av klippet komma med i redigeringen tills jag förhoppningsvis får originalet så kan jag byta ut den.

Kommer kanske blir klar med videon tills ikväll och då kommer jag lägga upp den på youtube (sen här)

Kommentarer
Anonym
2009-06-17 | 21:29:23
URL:

Riktigt kickass video, keep 'em comming! :)



/Lucas

JuvelRubin
2009-06-17 | 21:29:45
URL:

Riktigt kickass video, keep 'em comming! :)



/Lucas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
Till Gabriella